Szolgáltatási feltételek

    Tisztelt Vásárlónk!

    Az alábbiakban a Crocusfilm webáruházának (továbbiakban: Webáruház) Üzletszabályzatát, ennek keretében Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: ÁSZF) olvashatja. Amennyiben Webáruházunk vásárlója kíván lenni, kérjük, alaposan tekintse át a jelen Üzletszabályzatot, és kizárólag abban az esetben kezdeményezze a Webáruházban található termékek megrendelését, amennyiben az ÁSZF minden pontját elfogadja. Véleményeltéréssel küldött megrendeléseket nem áll módunkban regisztrálni, és teljesíteni, így azok le nem adott megrendelésnek minősülnek.

    A Webáruház Üzemeltetőjének adatai

    Cégszerű megnevezése: Crocusfilm Bt.
    Cégjegyzékszáma: 07-06-016887
    Adószáma: 21080409-2-07
    Számlaszám: 11600006-00000002-00482897
    Székhely: 2091 Etyek, Gesztenyés út. 14.
    Telefon: +36 20/610-2336
    E-mail cím: kapcsolat@safranyjozsef.hu
    Tárhelyszolgáltató: HL-System Kft.
    Tárhelyszolgáltató székhelye: 4028 Debrecen, Simonyi út 11.
    Tárhelyszolgáltató email címe: info@hl-system.hu

    Kapcsolattartás, Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

    Ügyfélszolgálat címe: 1082 Etyek, Gesztenyés út 14.
    Kapcsolattartó: Czeiner Katalin
    Levelezési cím: 2091 Etyek, Gesztenyés út 14.
    E-mail: kapcsolat@safranyjozsef.hu
    Telefon: +36 20 610 2336
    Telefonos ügyelet: Munkanapokon 09-18 óráig

    A Webáruház bemutatása, a szerződés, illetve a szerződés tárgyának lényeges elemei

    Webáruházunk Sáfrány József természetfilm rendező, író, operatőr saját filmjeit kínálja eladásra, elektronikus letöltés formájában.

    A termékkínálatunk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából ismerheti meg részletesen. Kérdés esetén a „Kapcsolat” oldalon megadott elérhetőségek bármelyikén készséggel állunk szíves rendelkezésére.

    A Webáruházban megrendelést leadni, és így vásárolni kizárólag a safranyjozsef.hu weboldalon történt regisztrációt követően lehetséges. A Látogató/ Megrendelő/ Vásárló regisztrációjával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF tartalmát megismerte és az abban foglaltakat kifejezetten elfogadja.

    A Webáruházba érkezett megrendeléseket a lehető legnagyobb alapossággal dolgozzuk fel. A beérkező megrendeléseket iktatjuk, azokat kizárólag a visszaigazolást követően tekintjük kölcsönösen elfogadott írásbeli szerződésnek; ezen szerződések (megrendelés + visszaigazolás) utólagosan visszakereshetők. A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.

    Az internetes közzététel esetleges pontatlanságáért, (fényképes ábrázolás) a Webáruház nem vállal felelősséget, erre vonatkozóan mindenféle jogi út igénybevétele kizárva. A Webáruház internetes felületén feltüntetett képek a vonatkozó termék lényeges tulajdonságát hivatottak bemutatni, helyenként illusztrációk.

    Az internetes felületen olvasható vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, illetve olyan nyilatkozatnak, mely szerint az adott termék korlátlan mennyiségben állna rendelkezésre.

    A Webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül (a safranyjozsef.hu címen) elektronikus letöltés formájában.

    A vásárlás menete

    1. A termék kiválasztása

    A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a Webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során a kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, a kedvezményeket és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a termékek végösszegét.

    1. A rendelés elküldése

    Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson az "Irány a pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként kíván regisztrálni.

    Ha korábban már vásárolt a Webáruházban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

    Szállítási mód: jelenleg csak elektronikus letöltéssel érhetők el a termékek.

    Fizetési mód: jelenleg csak banki átutalásos fizetési mód érhető el.

    Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés feladása” gombra.

    1. Árak

    Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megjelenik, valamint az „ÁSZF 5. pontjában is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra is, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

    1. A rendelések feldolgozása

    A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

    Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk: a Megrendelő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a rendelés befogadásáról és a várható szállítási időpontról. Megrendelő tudomásul veszi, hogy ezen visszaigazolás a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, és így a Megrendelő és a Webáruház között érvényes szerződés jön létre. Amennyiben a megrendelést követően telefonos egyeztetés szükséges, Megrendelő hívhatja az ügyfélszolgálatot vagy a visszaigazoló e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

    1. A Megrendelő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást (letöltést) megelőzően a vásárlástól indokolás nélkül elállni. Ezt az igényét jelezheti írásban (postai úton), e-mail üzenetben vagy telefonon. A Vásárló az elállási jogát az itt található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
    2. Amennyiben a Vásárló a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:

    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. A kézhezvétel időpontja a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával igazolható.

     Elállási jog gyakorlása esetén a Vásárló köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül a Terméket a Webáruház részére visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. A Vásárló nem gyakorolhatja az elállás jogát "olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak", ezek ugyanis a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján kivételnek minősülnek. Bővebb információ erről itt.

    Jogi, etikai feltételek

    Nyilvántartási szám (engedély csomagküldő kereskedelmi tevékenység): 7202/2017
    A nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal

    Garancia, szavatosság

    A Webáruház, vagy a beszállítói, a gyártók és az importőrök az eladott termékekre terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott termék mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és a vonatkozó kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

    1. Kellékszavatosság:

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

    Ön a Webáruház hibás teljesítése esetén a Webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

    Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kicserélést.

    Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

    A kellékszavatosság csak szakszerűen beállított és rendeltetésszerűen használt termékekre vonatkozik.

    A hibás, nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat Webáruházunk nem köteles megtéríteni.

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni, azonban a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

    Ön a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    1. Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek..

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

    1. Jótállás

    Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

    Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Webáruházunk az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletének 8. pontja alapján kizárólag a 10.000,- Ft eladási ár felett értékesített kerékpárok tekintetében köteles jótállásra.

    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

    A jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék vásárlónak történő átadása.

    A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni

    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?   

    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    Webáruházunk a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak..

    Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is. Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 2092 Etyek, Gesztenyés út 14.) A garanciális termék visszajuttatása a Webáruházba a Vásárló feladata és a visszajuttatás költsége is őt terheli.

    Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibás, és a hiba a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.

    Panaszkezelés

    A panaszok bejelentése történhet írásban, postai úton, illetve e-mail útján..

    A Webáruház a telefonon előterjesztett panaszt azonnal megvizsgálja, és amennyiben lehetséges, rögtön orvosolja. Ha a vásárló a panaszkezelés eredményét nem fogadja el, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálására nincs lehetőség, a Webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A panaszt a Webáruház kivizsgálja, majd ezt követően a panaszt előterjesztő vásárlót a vizsgálat eredményéről haladéktalanul, de legkésőbb a panasz előterjesztésétől számított harminc napon belül írásban tájékoztatja.

    A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

    1. a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
    2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
    3. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
    4. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
    5. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot,
    6. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
    7. a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát
    8. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
    9. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
    10. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

    A Webáruház a panasz elutasítása esetén álláspontját indokolni köteles, egyúttal köteles tájékoztatni a vásárlót írásban arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Webáruház a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

    A panaszos Vásárló a panasza elutasítása esetén jogosult a Budapesti Békéltető Testülethez fordulni (székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Fax: 06 (1) 488 21 86, Telefon: 06 (1) 488 21 31)).

    A Webáruház Üzemeltetője kötelezően nem veti alá magát valamely Békéltető Testület ajánlásának.

    A Vásárló kijelenti és elfogadja, hogy ha a fogyasztói jogvita során az eljáró hatóság vagy testület a panaszát részben vagy egészben alaptalannak találja, vagy az eljárást bármely okból megszünteti, a Vásárló köteles a jogvita és az eljárás során a Webáruház Üzemeltetője oldalán az eljárással felmerült valamennyi költséget megtéríteni.

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a Vásárló az ún. online platformon keresztül panasszal élhet.

    A panasz benyújtása előtt az alábbi linkre kattintva regisztrálnia szükséges , majd az alábbi linken a panasz benyújtható: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

    Az online fogyasztói vitarendezés magyarországi kapcsolattartója a Budapesti Békéltető Testület. (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.,  bekelteto.testulet@bkik.hu, Telefon: 06 (1) 488 21 31).

    A Webáruház a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre köteles bemutatni.

    Adatvédelem, adatbiztonság

    A Webáruház használata során történő adatszolgáltatás teljes mértékben önkéntes.

    A Webáruház a Megrendelő/ Vásárló személyes adatait kizárólag a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Internetes regisztrációja során tett nyilatkozata esetén, illetve a hírlevél megrendelése esetén a Webáruház a későbbiekben tájékoztatja megrendelőit/ vásárlóit akcióiról és újdonságairól. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

    A vásárlók személyes adatainak felhasználása a mindenkor hatályos adatvédelmi törvény rendelkezéseinek megfelelően történik. Minden látogatónak joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott adatot, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a számvitelről szóló törvény kötelez. Adatvédelmi, adatkezelési kérdéseket illetően Kapcsolattartónk e-mailen keresztül áll rendelkezésre. Webáruházunkhoz kapcsolódó adatvédelmi tájékoztatót itt találja.

    Cookies („Sütik”)

    A Webáruház látogatása során a felhasználó számítógépén úgynevezett „cookie” (vagy másképpen „süti”) kerül elhelyezésre, ami a felhasználó azonosítását könnyíti meg a látogatás folyamán, illetve a sütik segítségével személyhez nem köthető információkat gyűjtünk a Webáruház forgalmáról. A Webáruház használatával a látogató kifejezetten elfogadja, hogy ez a cookie/süti elhelyezésre kerüljön a számítógépén.

    Hírlevél

    A Webáruház oldalát látogatóknak lehetőségük van arra, hogy vagy a regisztráció alkalmával, vagy bármikor a Webáruház használata során a Webáruház hírlevelére önkéntesen és teljesen díjmentesen feliratkozzanak. A fenti feliratkozással a Webáruház látogatója kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Webáruház számára, az általa megadott e-mail címre tájékoztató jellegű és/ vagy reklámcélú hírleveleket kézbesítsen.

    A hírlevélről a feliratkozott látogató bármikor, díjmentesen le tud iratkozni, ehhez mindössze a hírlevél legvégén megjelenő „Leiratkozás” linkre kell kattintania.

    Egyebek

    Webáruházunk magatartási kódexnek ugyan nem vettette alá magát, azonban teljes mértékben elkötelezett a magas színvonalú kiszolgálás és a kölcsönösen korrekt együttműködés mellett.

    A regisztrációt követően a választott felhasználónév, vagy jelszó illetéktelen személy általi alkalmazására visszavezethető bármely jogi út igénybevételét, és ennek keretében kárigény érvényesítését kizárjuk.

    A Crocusfilm webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Látogató/Megrendelő/ Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását

    Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdéseket illetően elsősorban a Ptk., a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. számú (IV.29.) NGM rendelet rendelkezései irányadók.

    A Webáruház bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A módosításokról a Látogatókat/ Megrendelőket /Vásárlókat a Webáruház honlapján keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Webáruház használatának feltétele, a módosított ÁSZF Webáruház Látogatói/ Megrendelői /Vásárlói által történő kifejezett elfogadása.

     

    Budapest, 2017.

    Sáfrány József
    ügyvezető