Ha Ön már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be közvetlenül itt

    Szállítás
    Ugyanazt a címet használja a szállításra, amit a számlázáshoz megadott
    Szállítási cím hozzáadása/szerkesztése
    Név Ár db Áfa Kedv. Összesen
     
    Termék árak összesen
       

    Kiválasztott szállítási mód


    Kérjük, hogy válassza ki azt a szállítási módot, ami megfelel az Ön igényeinek:


     
    Összesen:
    0 Ft
    0 Ft
    Megjegyzések és különleges kérések
    Általános szerződési feltételek

    Általános Szolgáltatási Feltételek

    Tisztelt Vásárlónk!

    Az alábbiakban a Crocusfilm webáruházának (továbbiakban: Webáruház) Üzletszabályzatát, ennek keretében Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: ÁSZF) olvashatja. Amennyiben Webáruházunk vásárlója kíván lenni, kérjük, alaposan tekintse át a jelen Üzletszabályzatot, és kizárólag abban az esetben kezdeményezze a Webáruházban található termékek megrendelését, amennyiben az ÁSZF minden pontját elfogadja. Véleményeltéréssel küldött megrendeléseket nem áll módunkban regisztrálni, és teljesíteni, így azok le nem adott megrendelésnek minősülnek.

    A Webáruház Üzemeltetőjének adatai

    Cégszerű megnevezése: Crocusfilm Bt.
    Cégjegyzékszáma: 01-06-744335
    Adószáma: 21080409-2-42
    Számlaszám: 10402166-50526772-84871002
    Székhely: 1082 Budapest, Práter u. 34.
    Telefon: +36 20/610-2336
    E-mail cím: kapcsolat@safranyjozsef.hu
    Tárhelyszolgáltató: HL-System Kft.
    Tárhelyszolgáltató székhelye: 4028 Debrecen, Simonyi út 11.
    Tárhelyszolgáltató email címe: info@hl-system.hu

    Kapcsolattartás, Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

    Ügyfélszolgálat címe: 41082 Budapest, Práter u. 34.
    Kapcsolattartó: Czeiner Katalin
    Levelezési cím: 2091 Etyek, Gesztenyés út 14.
    E-mail: kaopcsolat@safranyjozsef.hu
    Telefon: +36 20 610 2336
    Telefonos ügyelet: Munkanapokon 09-18 óráig

    A Webáruház bemutatása, a szerződés, illetve a szerződés tárgyának lényeges elemei

    Webáruházunk Sáfrány József természetfilm rendező, író, operatőr saját filmjeit kínálja eladásra, melyek szállítását elsősorban Magyarország teljes területére vállalja. Külföldi lakóhelyre, vagy telephelyre történő kiszállítási igény esetén, kérjük, a megrendelés feladása előtt szíveskedjen Kapcsolattartónkkal e-mailben, vagy telefonon egyeztetni, előzetesen tisztázandó a feladni kívánt megrendelésének teljesíthetőségét, illetve annak feltételeit.

    A termékkínálatunk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából ismerheti meg részletesen. Kérdés esetén a „Kapcsolat” oldalon megadott elérhetőségek bármelyikén készséggel állunk szíves rendelkezésére.

    A Webáruházban megrendelést leadni, és így vásárolni kizárólag a safranyjozsef.hu weboldalon történt regisztrációt követően lehetséges. A Látogató/ Megrendelő/ Vásárló regisztrációjával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF tartalmát megismerte és az abban foglaltakat kifejezetten elfogadja.

    A Webáruházba érkezett megrendeléseket a lehető legnagyobb alapossággal dolgozzuk fel. A beérkező megrendeléseket iktatjuk, azokat kizárólag a visszaigazolást követően tekintjük kölcsönösen elfogadott írásbeli szerződésnek; ezen szerződések (megrendelés + visszaigazolás) utólagosan visszakereshetők. A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.

    Termékeink készletei korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. A Webáruház fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a leadott megrendelés feldolgozását követően a megrendelt termékmennyiségtől kevesebb termék rendelkezésre bocsátását igazolja vissza, illetőleg, amennyiben a megrendelt termék bármely oknál fogva a Webáruház számára nem elérhető, annak kiszolgálását minden indokolás nélkül visszautasítsa. A Webáruház kifejezetten elutasít minden, a megrendelésre, illetve annak mennyiségére alapozott igényt.

    Az internetes közzététel esetleges pontatlanságáért, (fényképes ábrázolás) a Webáruház nem vállal felelősséget, erre vonatkozóan mindenféle jogi út igénybevétele kizárva. A Webáruház internetes felületén feltüntetett képek a vonatkozó termék lényeges tulajdonságát hivatottak bemutatni, helyenként illusztrációk.

    Az internetes felületen olvasható vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, illetve olyan nyilatkozatnak, mely szerint az adott termék korlátlan mennyiségben állna rendelkezésre.

    A Webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül (a safranyjozsef.hu címen), lakcímre, vagy egyéb címre történő kiszállítással. A megrendelt termékek ügyfélszolgálati pontunkon történő személyes átvétele nem lehetséges. Az ez alól esetlegesen kivételt képező termékeknél a Webáruház a termék leírásánál kifejezetten külön rögzíti az ügyfélszolgálati ponton történő személyes átvétel lehetőségét.

    A vásárlás menete

    1. A termék kiválasztása

    A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a Webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során a kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, a kedvezményeket és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a termékek végösszegét.

    1. A rendelés elküldése

    Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson az "Irány a pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként kíván regisztrálni.

    Ha korábban már vásárolt a Webáruházban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

    A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási, valamint fizetési módot (banki átutalás, kártyás fizetés, utánvét (csak személyes átvétel vagy Budapesten házhozszállítás esetén lehetséges).

    A szállítás történhet:

    • postai kézbesítéssel (ez esetben az elérhető fizetési módok: banki átutalás, kártyás fizetés)
    • személyes átvétellel a 2091 Etyek, Gesztenyés út 14. címen (egyeztetett időpontban) (ez esetben az elérhető fizetési módok: banki átutalás, kártyás fizetés, utánvét)
    • Budapesten házhozszállítással (egyeztetett időpontban) (ez esetben az elérhető fizetési módok: banki átutalás, kártyás fizetés, utánvét)

    A vásárolt termékek értékétől, a szállítási és a fizetési módtól függően, ilyenkor kerül kiszámításra a szállítás díja. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés feladása” gombra.

    1. Árak

    Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megjelenik, valamint az „ÁSZF 5. pontjában is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra is, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

    1. A rendelések feldolgozása

    A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

    Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk: a Megrendelő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a rendelés befogadásáról és a várható szállítási időpontról. Megrendelő tudomásul veszi, hogy ezen visszaigazolás a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, és így a Megrendelő és a Webáruház között érvényes szerződés jön létre. Amennyiben a megrendelést követően telefonos egyeztetés szükséges, Megrendelő hívhatja az ügyfélszolgálatot vagy a visszaigazoló e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

    1. Fizetési feltételek

    A Webáruházban kártyás fizetésre, banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Utóbbira csak a házhozszállítás és a személyes átvétel esetében van lehetőség. Utánvét esetén a teljes vételárat - szállítási költséggel - együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A kiszállítás költségét, bruttó 20 000 Ft feletti megrendelés esetén Webáruházunk átvállalja. Az ez alatti megrendelések esetén a kiszállítás költsége a szállítási módtól függően (Budapesten házhozszállítás: 1000 Ft, postai kézbesítés: 500 Ft, személyes átvétel: 0 Ft) változik.

    1. Szállítási információk

    A szállítás a rendelés során kiválasztott szállítási módtól függően történhet postai úton, vagy Budapesti és Etyeki cím esetében házhozszállítással, a regisztrációkor vagy megrendeléskor megadott szállítási címre.

    Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük, átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni a Webáruházba. Kérjük, észrevételeiről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.

    1. Szállítás utánvéttel Magyarország területén

    A terméket a megrendelést követően, a telefonon vagy e-mailben egyeztetett határidőn belül a rendeléskor kiválasztott szállítási mód szerint kézbesítjük. A kiszállítás költségét, bruttó 20 000 Ft feletti megrendelés esetén a Webáruház átvállalja (az ez alatti megrendelések esetén a vásárlási folyamat végén kerül meghatározásra, a szállítási és a fizetési mód kiválasztása után.)

    1. Csomagolás

    Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

    A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

    1. A Megrendelő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól indokolás nélkül elállni. Ezt az igényét jelezheti írásban (postai úton), e-mail üzenetben vagy telefonon. A Vásárló az elállási jogát az itt található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
    2. Amennyiben a Vásárló a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:

    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. A kézhezvétel időpontja a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával igazolható.

     Elállási jog gyakorlása esetén a Vásárló köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül a Terméket a Webáruház részére visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. A Vásárló nem gyakorolhatja az elállás jogát "olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak", ezek ugyanis a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján kivételnek minősülnek. Bővebb információ erről itt.

    Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban érkezhet vissza a Webáruházhoz. Utánvéttel visszaküldött terméket a Webáruháznak nem áll módjában átvenni.

    Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Webáruház kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat legkésőbb a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a Vásárló részére. A Webáruház fenntartja magának a teljes vételár visszatartásának a jogát mindaddig, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáró módon nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

    A Termékben bekövetkezett, a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatti értékcsökkenésért a Vásárló felelősséggel tartozik.

    Amennyiben a vásárló egy szerződésszerűen teljesített és kiszállított megrendelést nem vesz át és a Posta Webáruház költségén visszahozza a csomagot, akkor a Webáruház fenntartja a jogot, hogy a Megrendelőt a jövőben csak kártyás vagy banki átutalással történő előzetes fizetés esetén szolgálja ki.

    Jogi, etikai feltételek

    Nyilvántartási szám (engedély csomagküldő kereskedelmi tevékenység): 7202/2017
    A nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal

    Garancia, szavatosság

    A Webáruház, vagy a beszállítói, a gyártók és az importőrök az eladott termékekre terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott termék mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és a vonatkozó kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

    1. Kellékszavatosság:

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

    Ön a Webáruház hibás teljesítése esetén a Webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

    Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kicserélést.

    Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

    A kellékszavatosság csak szakszerűen beállított és rendeltetésszerűen használt termékekre vonatkozik.

    A hibás, nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat Webáruházunk nem köteles megtéríteni.

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni, azonban a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

    Ön a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    1. Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek..

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

    1. Jótállás

    Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

    Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Webáruházunk az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletének 8. pontja alapján kizárólag a 10.000,- Ft eladási ár felett értékesített kerékpárok tekintetében köteles jótállásra.

    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

    A jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék vásárlónak történő átadása.

    A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni

    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?   

    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    Webáruházunk a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak..

    Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is. Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 2092 Etyek, Gesztenyés út 14.) A garanciális termék visszajuttatása a Webáruházba a Vásárló feladata és a visszajuttatás költsége is őt terheli.

    Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibás, és a hiba a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.

    Panaszkezelés

    A panaszok bejelentése történhet írásban, postai úton, illetve e-mail útján..

    A Webáruház a telefonon előterjesztett panaszt azonnal megvizsgálja, és amennyiben lehetséges, rögtön orvosolja. Ha a vásárló a panaszkezelés eredményét nem fogadja el, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálására nincs lehetőség, a Webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A panaszt a Webáruház kivizsgálja, majd ezt követően a panaszt előterjesztő vásárlót a vizsgálat eredményéről haladéktalanul, de legkésőbb a panasz előterjesztésétől számított harminc napon belül írásban tájékoztatja.

    A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

    1. a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
    2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
    3. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
    4. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
    5. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot,
    6. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
    7. a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát
    8. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
    9. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
    10. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

    A Webáruház a panasz elutasítása esetén álláspontját indokolni köteles, egyúttal köteles tájékoztatni a vásárlót írásban arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Webáruház a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

    A panaszos Vásárló a panasza elutasítása esetén jogosult a Budapesti Békéltető Testülethez fordulni (székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Fax: 06 (1) 488 21 86, Telefon: 06 (1) 488 21 31)).

    A Webáruház Üzemeltetője kötelezően nem veti alá magát valamely Békéltető Testület ajánlásának.

    A Vásárló kijelenti és elfogadja, hogy ha a fogyasztói jogvita során az eljáró hatóság vagy testület a panaszát részben vagy egészben alaptalannak találja, vagy az eljárást bármely okból megszünteti, a Vásárló köteles a jogvita és az eljárás során a Webáruház Üzemeltetője oldalán az eljárással felmerült valamennyi költséget megtéríteni.

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a Vásárló az ún. online platformon keresztül panasszal élhet.

    A panasz benyújtása előtt az alábbi linkre kattintva regisztrálnia szükséges , majd az alábbi linken a panasz benyújtható: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

    Az online fogyasztói vitarendezés magyarországi kapcsolattartója a Budapesti Békéltető Testület. (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.,  bekelteto.testulet@bkik.hu, Telefon: 06 (1) 488 21 31).

    A Webáruház a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre köteles bemutatni.

    Adatvédelem, adatbiztonság

    A Webáruház használata során történő adatszolgáltatás teljes mértékben önkéntes.

    A Webáruház a Megrendelő/ Vásárló személyes adatait kizárólag a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Internetes regisztrációja során tett nyilatkozata esetén, illetve a hírlevél megrendelése esetén a Webáruház a későbbiekben tájékoztatja megrendelőit/ vásárlóit akcióiról és újdonságairól. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

    A vásárlók személyes adatainak felhasználása a mindenkor hatályos adatvédelmi törvény rendelkezéseinek megfelelően történik. Minden látogatónak joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott adatot, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a számvitelről szóló törvény kötelez. Adatvédelmi, adatkezelési kérdéseket illetően Kapcsolattartónk e-mailen keresztül áll rendelkezésre. Webáruházunkhoz kapcsolódó adatvédelmi tájékoztatót itt találja.

    Cookies („Sütik”)

    A Webáruház látogatása során a felhasználó számítógépén úgynevezett „cookie” (vagy másképpen „süti”) kerül elhelyezésre, ami a felhasználó azonosítását könnyíti meg a látogatás folyamán, illetve a sütik segítségével személyhez nem köthető információkat gyűjtünk a Webáruház forgalmáról. A Webáruház használatával a látogató kifejezetten elfogadja, hogy ez a cookie/süti elhelyezésre kerüljön a számítógépén.

    Hírlevél

    A Webáruház oldalát látogatóknak lehetőségük van arra, hogy vagy a regisztráció alkalmával, vagy bármikor a Webáruház használata során a Webáruház hírlevelére önkéntesen és teljesen díjmentesen feliratkozzanak. A fenti feliratkozással a Webáruház látogatója kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Webáruház számára, az általa megadott e-mail címre tájékoztató jellegű és/ vagy reklámcélú hírleveleket kézbesítsen.

    A hírlevélről a feliratkozott látogató bármikor, díjmentesen le tud iratkozni, ehhez mindössze a hírlevél legvégén megjelenő „Leiratkozás” linkre kell kattintania.

    Egyebek

    Webáruházunk magatartási kódexnek ugyan nem vettette alá magát, azonban teljes mértékben elkötelezett a magas színvonalú kiszolgálás és a kölcsönösen korrekt együttműködés mellett.

    A regisztrációt követően a választott felhasználónév, vagy jelszó illetéktelen személy általi alkalmazására visszavezethető bármely jogi út igénybevételét, és ennek keretében kárigény érvényesítését kizárjuk.

    A Crocusfilm webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Látogató/Megrendelő/ Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását

    Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdéseket illetően elsősorban a Ptk., a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. számú (IV.29.) NGM rendelet rendelkezései irányadók.

    A Webáruház bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A módosításokról a Látogatókat/ Megrendelőket /Vásárlókat a Webáruház honlapján keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Webáruház használatának feltétele, a módosított ÁSZF Webáruház Látogatói/ Megrendelői /Vásárlói által történő kifejezett elfogadása.

     

    Budapest, 2017.

    Sáfrány József
    ügyvezető